pigBIG - (nejen) guerilla marketing
c. 2006
  • HOME
  • CO UMÍME?
  • REFERENCE
  • KONTAKTY

SEMINÁŘE (-nejen-) pro obchodní týmy


„Mějte na paměti, že spotřebitel není hlupák. Je to vaše žena. Nepodceňujte její inteligenci.“
David Ogilvy, guru reklamní branže

Už máte dost nudných, povinných a stále stejných školení?
Máme pro Vás zcela jinou formu.

Příjemné, odlehčené, interaktivní, praktické, necertifikované setkání pro obchodní týmy (šéfy obchodních týmů) formou seminářů, které Vás, Vaše spolupracovníky z týmu i zaměstnance budou bavit.

Semináře vedou zkušení obchodníci - praktici z obchodními a osobními zkušenostmi přímo z terénu a reálnými příběhy z vlastní praxe.

Přiblížíme vám komunikační typy osobností, se zařazením sama sebe, svého šéfa, svých podřízených, okořeněné znameními zvěrokruhu.

Menší skupiny účastníků seminářů znamenají osobní přístup, prostor pro diskuzi a větší otevření se účastníků.


Co to pro Vás znamená a co Vám to přinese?

  •    zjištění, že ne všichni Vám musí nutně rozumět
  •    uvědomění si, že chyba může být na Vaši straně
  •    pochopení sama sebe
  •    pochopení svých kolegů
  •    pochopení svého šéfa
  •    pochopení svého partnera, dětí i rodinných příslušníků
  •    pochopení, že i kolega, může mít dobrý nápad
  •    zjištění potřeb, ambicí a cílů vlastní firmy
  •    pochopení potřeb, problémů a přání klienta a jeho firmy
  •    zdokonalení se v obchodních dovednostech
  •    zpětnou vazbu
  •    zlepšení nálady v týmu a na pracovišti
  •    odstranění některých komunikačních problémů
  •    možné zvýšení výkonu týmu
  •    využití teorie v praxi
  •    využití osobních zkušeností lektorů  - obchodníků
  •    zjištění že nejenom školení posunuje člověka na vyšší level
  •    několik příjemně strávených hodin, na které nezapomenete
Picture

Témata:

1)         Marketing, propagace, reklama

2)         Magická a tragická slova v komunikaci s okolím

3)         Umění naslouchání, umění a přínos zpětné vazby

4)         Verbální a neverbální komunikace

5)         Kdo jsem já, kdo je můj kolega, kdo můj šéf? Typy osobností

6)         Jak vycházet s kolegy v týmu, nadřízenými (podřízenými)

7)         Interní komunikace, vnitřní PR

8)         Budování důvěry a vztahu s klientem

9)         Námitky a techniky jejich řešení   

10)       Vybudování hodnoty u klienta (hodnota a cena)

11)        Jak dobře prezentovat (sebeprezentovat)

12)       Jak neprohrát, přesvědčit, pokračovat a neztratit klienta

13)       Osobní management a sebemotivování, stanovení cílů

Ceník:

za max. 12 osob / 1 seminář (vyšší počet - dle dohody)

1 denní seminář –   8 hodin –  5.990,-- Kč + doprava

2 denní seminář –   16 hodin – 9.599,-- Kč + doprava a ubytování

3 denní seminář –   24 hodin – 11.990,-- Kč + doprava a ubytování
Create a free web site with Weebly
  • HOME
  • CO UMÍME?
  • REFERENCE
  • KONTAKTY